Den här teckningen fick jag i julklapp av sonen. Han har utgått från ett foto ur familjealbumet. Skillnaden är, förutom de konstnärliga kvaliteterna, att mamman ser mycket mindre morgontrött ut än på fotot. Visst är den fin!
Bloggen blir nån sorts förvaringsmapp för intryck, åsikter och upplevelser. Så nu lägger jag upp några teckningar också - det enda jag åstadkommit de senaste åren. Man får passa på när barnen sover.