Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Visar inlägg med etiketten teckningar

Min julklapp från sonen

Den här teckningen fick jag i julklapp av sonen. Han har utgått från ett foto ur familjealbumet. Skillnaden är, förutom de konstnärliga kvaliteterna, att mamman ser mycket mindre morgontrött ut än på fotot. Visst är den fin!

Skissat

Emil sitter modell

Tecknat på sistone

Bloggen blir nån sorts förvaringsmapp för intryck, åsikter och upplevelser. Så nu lägger jag upp några teckningar också - det enda jag åstadkommit de senaste åren. Man får passa på när barnen sover.